De ce sa alegeti externalizarea serviciilor de HR?

Atunci cand ai o afacere mica si iti doresti sa o transformi intr-o afacere de succes trebuie sa sti ca acest lucru nu presupune doar abilitati in gestionarea afacerii tale ci trebuie sa-ti asumi  mai multe roluri , de la contabilitate la marketing si nu in ultimul rand la resurse umane.

Din pacate, jongland cu diversele sarcini, creste si probabilitatea de a face greseli.

De cele mai multe ori proprietarii de mici afaceri ignora  partea de resurse umane. Acest lucru poate duce la greseli costisitoare (litigii si costuri ridicate cu forta de munca),  greseli care ar putea avea consecinte grave pentru firmele mici.

  • Reduceti cheltuielile de back-office. Un departament de resurse umane pe deplin functional necesita spatiu de birouri suplimentar si personal de resurse umane cu experienta. In plus, costurile de externalizare sunt variabile si pot fi reduse in functie de necesitatile afacerii.
  • Va ofera o mai mare eficienta in cadrul sistemelor de resurse umane. Mentinerea unui loc de munca eficient si productiv este deosebit de importanta. Externalizarea acestor activitati ii ajuta pe angajatori si manageri in activitatea lor oferindu-le timp pentru imbunatatirea eficientei si eficacitatii fortei de munca.
  • Ajuta companiile sa gestioneze performantele angajatilor. Punerea in aplicare a planului de management al performantei va asigura ca angajatii respecta politicile si procedurile companiei

Servicii oferite


  • intocmirea dosarelor de personal;
  • intocmirea contractelor individuale de munca;
  • intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
  • intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
  • intocmirea adeverintelor de vechime;
  • intocmirea altor rapoarte la solicitarea clientului;
  • consultanta in probleme de legislatia muncii;
  • asistenta in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.
  • efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca in vederea obtinerii unui user si a unei parole utilizate in vederea depunerii online a Registrul general de evidenta a salariatilor;
  • intocmirea, completarea si transmiterea Registrului General de Evidenta a Salariatilor.
  • intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta privind intocmirea acestuia;
  • consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca;
  • consultanta privind clauzele contractului individual de munca;
  • elaborarea fiselor de post.
  • verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
  • verificarea certificatelor de concediu medical;
  • calculul salarial;
  • transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial : statul de plata; fluturasi de salarii; centralizator salarii;ordine de plata privind contributiile sociale si ale impozitului pe salarii
  • generarea si transmiterea declaratiei unice;
  • evidenta concediilor de odihna;
  • intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
  • consultanta in problemele de salarizare.

Tarife

Small

  • 1-2 salariati
  • Administrare: 50 lei fara TVA/ luna
  • Salarizare: 50 lei fara TVA/ luna
  • TOTAL: 100 lei fara TVA/ luna

Medium

  • 3-10 salariati
  • Administrare: 150 lei fara TVA/ luna
  • Salarizare: 100 lei fara TVA/ luna
  • TOTAL: 250 lei fara TVA/ luna

Large

  • 11-20 salariati
  • Administrare: 300 lei fara TVA/ luna
  • Salarizare: 150 lei fara TVA/ luna
  • TOTAL: 450 lei fara TVA/ luna

Extra +

  • 20+ salariati
  • Administrare: 20 lei fara TVA/ luna/salariat
  • Salarizare: 10 lei fara TVA/ luna/salariat
  • TOTAL: 30 lei fara TVA/ luna/salariat

Fara costuri ascunse, tarif fix lunar. Numar nelimitat de eliberari documente. Asistenta gratuita in caz de control. 

Date contact

Te intereseaza serviciile de administrare personal si salarizare pe care le oferim? Contacteaza-ne folosind formularul din dreapta, sau datele de mai jos.

  • Email: Roxana Micu – hr@instalatii.ro
  • Telefon: 0735.33.55.77
  • Adresa sediu: Strada Delea Veche nr 7, sector 2, Bucuresti

 
 

Verificare